KKK 

Tekkis küsimus? Pole midagi, proovime sind meeleldi aidata. Palun tutvu alltoodud korduma kippuvate küsimustega. Kui sa ei leia vastust, siis kirjuta meile läbi Eneta foorumi või saada e-mail aadressile abi@eneta.ee

Kasutajad

  • Kuidas ma saan endale luua Eneta kasutajakonto?
    • Enetasse saad kasutaja luua kasutades oma Windows Live ID kontot. Selle jaoks kliki portaali päises toodud Logi sisse ja kasuta oma olemasolevat Hotmaili, Live Messengeri (MSN) või muud Windows Live ID kontot. Esmakordsel sisselogimisel saad valida endale meelepärase Eneta portaali kasutajatunnuse, valida kontakt e-maili aadressi (ei pea olema sama kui sinu Windows Live ID konto) ja täita teised kasutajaprofili väljad.
  • Mul pole Windows Live ID kontot, kuidas seda registreerida?
  • Mul tekkis veel küsimusi Windows Live ID kohta.
  • Olen unustanud oma kasutajanime või parooli.
  • Kuidas saab kasutajakontot kustutada?
    • Kui soovid oma Eneta kasutajakonto sulgeda, siis saada palun selle kohta palve abi@eneta.ee aadressile.
  • Kuidas kasutajaprofiili % indikaatori arvestus töötab?
    • Indikaator näitab protsentuaalselt kasutajaprofiili täidetust, mida mõjutavad erinevad väljad.
    • 20% annavad iga järgneva välja täitmine: kasutajapilt, mina ja MS, blog/veeb, kool/firma
    • 5% andvateks väljadeks on: nimi, perekonna nimi, e-post ja Sina ja IT
  • Mida Eneta kasutajaks registreerimine annab?
    • Kogu Eneta sisu on nähtav ilma sisse logimata. Pärast sisselogimist avanevad sulle paljud lisavõimalused nagu teadete ja blogipostituste kommenteerimine, foorumis osalemine jpm. Vaata täpsemalt liikmete lehelt.

Teated (uudised)

  • Kes saavad lisada teateid Eneta portaali?
    • Teateid saavad lisada kõik Eneta sisseloginud kasutajad. Teadete rubriiki saad lisada põnevaid leide internetist, tehnoloogiauudiseid, kutseid sündmustele või muud uudisliku väärtusega infot, mis on seotud Microsoftiga. Tegemist on justkui Eneta enda blogiga, kuhu kõikidel kasutajatel on õigus postitada. Lisa uus teade siit.

Sündmused

  • Millised on sündmuste tehnilise taseme 100-400 definitsioonid?
    • Tase 100 (sissejuhatus)
      Tegemist on ülevaadet andva sissejuhatusega teemasse, kus tutvustatakse toote või tehnoloogia peamiseid võimalusi, funktsioone ja eeliseid. Osalejatelt eeldatakse vähest või puuduvat varasemat kogemust antud teemaga.
    • Tase 200 (keskmine)
      Osalejatel peaks olema tase 100 teadmised, sest sellel sündmusel süübitakse teemasse sügavamale ja käsitletakse spetsiifilisemaid detaile. Sageli sisaldavad tase 200 sündmused demosid, koodinäiteid, parimaid praktikaid või üldiste tehnikate ja meetodite tutvustamist.
    • Tase 300 (kogenud)
      Need sündmused eeldavad tase 200 teadmisi ja põhjalikumat arusaamist käsitletavast teemast või tegeliku elu kogemust. Tase 300 sündmustel käsitletakse antud toote või tehnoloogia konkreetsemaid alamosasid ja tüüpiliselt kaetakse näiteks arhitektuuri, jõudluse, migratsiooni, paigaldamise või arendamisega seotud teemasid.
    • Tase 400 (edasijõudnud/ekspert)
      Selle taseme sündmustel osalejatelt eeldatakse antud teema sügavuti tundmist ja reaalset kogemust. Tase 400 pakub eksperdilt-ekspertidele kogemuse jagamist spetsiifilistel teemadel nagu näiteks omaloodud kood, skriptid, tarkvaralahenduse väljatöötamine, arhitektuur ja infrastruktuuri disain.

Firmad

  • Millised firmad võivad end Eneta portaali registreerida?
    • Enetaga on oodatud liituma kõik Eesti IT-firmad, kes pakuvad Microsofti tehnoloogiatel põhinevaid tooteid või teenuseid. Firma peaks olema registrisse kantud, aktiivselt tegutsev ja eeldame ka kodulehe olemasolu.
  • Kuidas valida firma tegevusvaldkondi ehk kompetentse?
    • Soovitame valida valdkonnad, milles teie ettevõte pakub juba täna Microsofti tehnoloogial põhinevaid tooteid või teenuseid. Need võiksid olla lahendused, kus omate varasemast kogemusest teadmisi ja olete valmis neid klientidele pakkuma. Valdkondade jaotus põhineb Microsofti infrastruktuuri optimeerimise (IO) mudelil.